К основному контенту

адамгершілік туралы реферат

адамгершілік туралы реферат


Адамгершілік адамның рухани азығы. Адемгершілікпен көп нәрсе бағаланады. Мәселен жолға төлемеген ақшаң, қайтарылмаған қарызың, оңтайсызда айтылған өтірігіңнің бәрінің де өтемі адамгершілік.  Адамгершілік адамның рухани азығы. Адемгершілікпен көп нәрсе бағаланады. Мәселен жолға төлемеген ақшаң, қайтарылмаған қарызың, оңтайсызда айтылған өтірігіңнің бәрінің де өтемі адамгершілік. Адамгершілік адами қасиеттермен бағаланады.


Адамгершілік — рухани тәрбиенің маңыздылығы Адамгершілікке тәрбиелеу құралы — еңбек пен ата-ана үлгісі ЫбырайАлтынсарин.  Адамға қойылатын басты талап — асыл да ізгі адамгершілік қасиеттерді бойына сіңірген, ұлағатты азамат болып шығу. Өйткені адам — өзінің адамгершілігімен, қайырымдылығымен, адалдығымен және әділеттігімен ардақты. Адамгершілік — адамның рухани арқауы. Адам баласы жалғыздықта өмір сүре алмайды.Әрдайым арқа сүйейтін адамға мұқтаж болады.


Шәкәрім Құдайбердіұлы. Адамгершілік — рухани тәрбиенің маңыздылығы. Адамгершілікке тәрбиелеу құралы — еңбек пен ата-ана үлгісі. Жаңа кезеңдегі білім берудің өзекті мәселесі жас ұрпаққа-адамгершілік-рухани тәрбие беру.  Оқушылардың адамгершілік туралы пікірлері әңгіме мазмұны бойынша берілген сұрақтарға жауаптары арқылы тыңдалады. Дәйексөз. Кімнің немесе ненің мейірімді екендігін кезегімен мынадай сөздермен айтып жеткізеді


Адамгершілік - адамның бойындағы ең асыл қасиет болып табылады. Өйткені тек адамгершілігі мол адам ғана адамдарға жанашырлықпен, сүйспеншілікпен қарай алады.  Адамгершілік — адамның бойындағы ең асыл қасиет болып табылады. Өйткені тек адамгершілігі мол адам ғана адамдарға жанашырлықпен, сүйспеншілікпен қарай алады. Борис Васильев Мария Тихонова сюжеті, майданда ұлдары жоғалтқандар, ешқандай қалауларына ол олар туралы бәрін есінде үй, кетіп.


Адамгершілік тәрбиесінің әдістері. Мектепке дейінгі жастағы адамгершілік тәрбиесі. Мектеп жасына дейінгі балаларды адамгершілікке тәрбиелеудің нақты міндеттері. Адамгершілік тәрбиесінің мазмұны мен құралдары. Мектепке дейінгі педагогика.  Жоспар. 1. Мораль принциптері мен ережелері 2. Адамгершілік тәрбиесінің міндеттері 3. Адамгершілік тәрбиесінің мазмұны мен құралдары 4. Адамгершілік тәрбиесінің әдістері Әдебиеттер тізімі.


Халықтық педагогиканың оқушыларды оқытуға, тәрбиелеу мен дамытуға мүмкіндіктері шексіз, өйткені, жеке адамның барлық, компоненттеріне (танымдық, эмоционалды-жігерлілік, практикалық, мінез-кұлықтық т. б.) әсер етеді. Оның үстіне бүкіл шетелдік тәжірибе халықтың мәдениетіне сүйену қажеттігін қуаттаса, ал біздің мемлекетіміздің (бұрынғы ҚСРО) тарихи тәжірибесі оку-тәрбие процесін халықтық педагогикадан бөліп алудың теріс әсерін көрсетіп берді. Сондықтан халықтық педагогиканы оқу-тәрбие


Адамгершілік мәдениеті қазақша реферат, Адамгершілік мәдениеті казакша реферат тегин.  Адамгершілік мәдениеті. Оқушылар,студенттер,мұғалімдер,сайт қолданушылары өз материалыңызбен бөліссеңіз қуанышты болатын едік! [ Скачать с сервера (228.0 Kb) ]. 11.12.2013, 22:30. загрузка Адамгершілік мәдениеті. КIРIСПЕ. Егемендi елiмiздiң болашағы жас жеткiншектердiң бiлiм дәрежесiнiң тереңдiгiмен өлшенедi.


Адамгершілік. – қоғамдық өмірдің заңдылығына сәйкес адамдар арасындағы қарым – қатынастарды. зерттеуге негіз болатын, белгілі бір ізгілік ұстанымдарын білдіретін моральдық. ұғым. Адамгершілік адамдардың бірін – бірі құрметтеуінен, оған сенуінен  Адамгершілік. қасиеттерге әдептілік, имандылық, мейірімділік, қайырымдылық, ізеттілік, әділдік, өзара көмек, достық, адалдық, үлкенді сыйлау, кісілік т.б жатады.


Мақсаты: Өзіндік сананы дамытуға жағдай жасауды, жеке тұлғаның әдеп ұстанымын, оның қоғам өмірінің нормалары мен дәстүрлерімен келістірілетін моральдік қасиеттерін және бағдарларын қалыптастыру; Рухани адамгершілік құндылықтар мен білім жүйесін дамытып қалыптастыру; Кәсіптік және адамгершілік әдептерге байланысты білімдерді оқу, өндірістік және қоғамдық іс әрекеттерде іске асыру; Міндеттері: Күнделікті өмірге және оның мәселелеріне, адамдар арасындағы өмірге


Адамгершілік - адам бойындағы ең асыл қасиет және адамзат баласының ең жоғарғы мақсатына бағытталады. Бұл қасиет адамды мейірімділікке, Отанын, елін, отбасын сүюге үйретеді. Егер адамда адамгершілік қасиет болмаса, ол адам өз - өзін сыйламайды. Балаға берілетін адамгершілік тәрбие дегеніміз не? Оны қашан, қай уақытта бастауға болады? Ол не үшін қажет? – осындай сұрақтар жалпы білім беретін мектептің алдына қойылатын мәселелі сұрақ болып отыр.


«Адамгершілік тәрбиенің өзектілігі – жеке тұлғаның адамгершілік сезімін дамыту».  Адамгершілік тәрбие жалпы адамдық ғибрат мөлшеріне сәйкес, кіші жасөспірімдердің барлық өмірін ұйымдастыратын педагогикалық процесс түрінде жүйелі түрде жүзеге асырылады:, олардың жеке және жас ерекшелігі есебімен іс-әрекет, қарым- қатынас.


АДАМГЕРШІЛІК ІЛІМІ. Оқылған 76121 рет. Қосылған күні: 01.08.2015. Абай Құнанбаев қазақ әдебиетіндегі, жалпы қазақ руханиятындағы болмысы бөлек дара тұлға. Абай ақын ғана емес, хакім тұлға.  Зерттеу еңбегі адам болмысы, адам болу мен адамгершілік туралы танымдық, тағылымдық ой, мазмұнға толы. Көбіміз жобалап, жалпылап білетін адамгершілік жөніндегі ұғымдар сыры кітапты оқу, тану барысында айқындалып, нақтылана түседі.


Рухани - адамгершілік тәрбиесі өзіндік сананы дамытуға жағдай жасауды, жеке тұлғаның әдеп ұстанымын, оның қоғам өмірінің нормалары мен дәстүрлерімен келістірілетін моральдік қасиеттерін және бағдарларын қалыптастыруды болжайды. Рухани - адамгершілік құндылықтармен білім жүйесін дамытып қалыптастыру


Тұлғаның адамгершілік қасиеттері. Материал туралы қысқаша түсінік. Баланың бойына рухани-адамгершілік қасиеттерді ұялату, жақсы-жаманды ажырата білуге, адамдық асыл қасиеттерді игеруге ықпал ету. Төмендегі ақпарат осы құжаттың шамамен алынған тексттік нұсқасы болып табылады және бұл ақпарат тек танысу үшін арналған. Осы материалды жүктеу үшін төмендегі материалды жүктеу деген кнопканы басу керек, материалды жүктеу тегін.


Адамгершілік тәрбиесі— басты мақсат. Мақсат: Оқушыларды адамгершілікке, мейірімділікке, қайырымдылыққа, кішіпейілдікке үйрене отырып,жаман әдеттерден аулақ болуға тәрбиелеу. Кіріспе сөз: Мұғалім: Сәлеметсіздер ме құрметті ұстаздар және оқушылар! Қазақ халқы ертеден адамгершілікті, мейірімділікті, қайырымдылықты, жоғары бағалай білген.Отбасында баланы кішіпейілділікке, ізеттілікке, имандылыққа, инабаттылыққа тәрбиелеуді мақсат еткен.


Адамгершілік — қоғамдық өмірдің объективтік заңдылықтарына сәйкес, адамдар арасындағы қарым-қатынастарды реттеуге негіз болып табылатын талапқа сай, белгілі бір гуманистік принциптерді білдіретін моральдық ұғым. Оған: жақсылық, шындық, парыз, намыс, қадір-қасиет, бақыт ұғымдары жатады.  Саналы тәртіп пен мәдени дағдылардың маңызы неде? Реферат тақырыптары. Гуманистік педагогикаға сай адамгершілік мәдениеттің мақсат, міндеттері мен мазмұны. Әдебиеттер тізімі.


Адамгершілік тәрбиесі— басты мақсат. Мақсат: Оқушыларды адамгершілікке, мейірімділікке, қайырымдылыққа, кішіпейілдікке үйрене отырып,жаман әдеттерден аулақ болуға тәрбиелеу. Кіріспе сөз: Мұғалім: Сәлеметсіздер ме құрметті ұстаздар және оқушылар! Қазақ халқы ертеден адамгершілікті, мейірімділікті, қайырымдылықты, жоғары бағалай білген.Отбасында баланы кішіпейілділікке, ізеттілікке, имандылыққа, инабаттылыққа тәрбиелеуді мақсат еткен.


ВКонтакте – универсальное средство для общения и поиска друзей и одноклассников, которым ежедневно пользуются десятки миллионов человек. Мы хотим, чтобы друзья, однокурсники, одноклассники, соседи и коллеги всегда оставались в контакте.


Адамгершілікке, еңбекке тәрбиелеу күнделікті өмірде, үлкендердің қолдан келетін жұмысты ұйымдастыру барысында, ойын және оқу ісінде жоспарлы түрде іске асады. Мектепке дейінгі балаларды адамгершілік сана - сезімін оятып, жағымды мінез - құлқын қалыптастыруда даярлық тобының балаларына арналған ашық сабақтар: «Мамандықтар», «Ұ дыбысы мен әрпі», тәрбие сағаты: және ойын - сабақтарын: «Ойнайық та, ойлайық!» өткіздім.


Авестаның адамгершілік кеңестері адамды кіршіксіз ойларға, мейірімді сӛздер мен әрекеттерге, жақын адамға қолдау кӛрсетуге, жамандықпен кҥресуде ҧстамды болуға тәрбиелеуге бағытталған, ҧрлық пен басқа да қылмыс айыпталады. Жанның тазалығы ерекше орынға ие, дененің тазалығы да міндетті саналды. Зороастризмде ӛлген адамдар жын-перінің символы ретінде қарастырылады, ал оған жанасу адамды бейпілауызға айналдырады.


Банк рефератов. бесплатные рефераты, сочинения, курсовые, дипломные, тесты ЕНТ. На главную. Поиск.  Фарабидің пікірінше, оқу, тәрбие, білім алу, еңбек ету, ғылым адамы болу адамгершілік және еңбек тәрбиесіне тығыз байланысты. Фараби ең алғаш еңбекті, таза еңбекті, адал еңбекті тәрбиенің алғы шарты етіп алды.


Тұлғаның адамгершілік қасиеттері. Материал туралы қысқаша түсінік. Баланың бойына рухани-адамгершілік қасиеттерді ұялату, жақсы-жаманды ажырата білуге, адамдық асыл қасиеттерді игеруге ықпал ету. Төмендегі ақпарат осы құжаттың шамамен алынған тексттік нұсқасы болып табылады және бұл ақпарат тек танысу үшін арналған. Осы материалды жүктеу үшін төмендегі материалды жүктеу деген кнопканы басу керек, материалды жүктеу тегін.


МАЗМҰНЫ Кiрiспе 3. 1 Адамгершiлiк мӘдениетi ұғымының ғылыми – теориялық негіздері. 7. 1.1 Адамгершілік ұғымының теориялық сипаты 7. 1.2 Адамгершiлiк мәдениетi мәселесiнiң педагогикалық – психологиялық әдебиеттерде зерттелуі. 9. 1.3 Дүниетану пәнінде адамгершiлiк мәдениетiн қалыптастырудың тиiмдi әдiс – тәсiлдер мен жолдары. 22. 2 Дүниетану ПӘНІ сабақтарында 2 - сынып оқушыларының адамгершілік мӘдениеттерін қалыптастыру. 29.


3.Адамгершілік тәрбиесін ұйымдастыру жолдары. Адамгершілік тәрбиесі – тәрбие салаларының маңызды бір құрамдас бөлігі. Жеке тұлғаны жан–жақты жетілдіру процесінде ол ақыл–ой тәрбиесінен кейін маңызды рөл атқарады. Адамгершілік тәрбиесінің негізі – адамдарды жалпы адмзаттық мораль рухында тәрбиелеу. Мораль дегеніміз – адамдардың бір–біріне деген міндеттері мен қарым–қатынасын айқындайтын мінез–құлқының нормалары мен ережелерінің жиынтығы.


Мақаланың «Абайдың адамгершілік ілімі» деп аталуы кездейсоқ емес. Менің ойымша, атап айтқанда Абай қазақтардың адамгершілік ілімінің негізін қалаушы болып табылады, дегенмен олардың этикалық дәстүрі ғасырлар қойнауында тамырланады және арнаулы ғылыми зерттеуді талап етеді. Абайдың философиялық-этикалық дүниетанымының орталығында адам, оның санасы, сезім, ақыл және адамгершілік, нақтылы тұлғалық қылық тұр.


Адамгершілік — асыл қасиет. Адамгершілік — бұл рухани тәрбие. Адамгершілік адам бойындағы ең асыл қасиет және адамзат баласының ең жоғарғы мақсатына бағытталады. Бұл қасиет адамды мейірімділікке, Отанын, елін, отбасын сүюге үйретеді. Егер адамда адамгершілік қасиет болмаса, ол адам өз өзін сыйламайды. Адамгершілік адамның рухани арқауы. Адам баласы жалғыздықта өмір сүре алмайды.Әрдайым арқа сүйейтін адамға мұқтаж болады.


Адамгершілік - адамның рухани байлығы, болашақ ұрпақты ізгілік бесігіне бөлейтін руханиет дәуіріне жаңа қадам болып табылады. Адамгершілік тәрбиенің нәтижесі адамдық тәрбие болып табылады. Ол тұлғаның қоғамдық бағалы қасиеттерімен сапалары, қарым-қатынастарында қалыптасады. Адамгершілік қоғамдық сананың ең басты белгілерінің бірі болғандықтан, адамдардың мінез-құлқы, іс-әрекеті, қарым-қатынасы, көзқарасымен сипатталады.


Адамгершілік. Айбар Байтабынов. Загрузка


Адамгершілік-рухани құндылықтар мәні, тәрбиелік маңызы туралы қоғам қайраткерлері, ғұламалар, ғалымдар ұлы педагогтар: әл-Фараби, Ж.Баласұғын, Қ.А.Йассауи, Ш.Уәлиханов, Ы,Алтынсарин, А.Құнанбаев, Ш.Құдайбердіұлы, А.Байтұрсынов, Ж.Аймауытов, М.Дулатов, М.Жұмабаевтар өз еңбектерінде құнды ой пікірлерін қалдырып кеткен.  6. Адамгершілік құндылықтардың мәні. Тәрбие иен оқытудағы адамгершілікке бағытталған идеалдар құндылықтар деп қарастырылады.


Өйткені адам – өзінің адамгершілігімен, қайырымдылығымен, адалдығымен және әділеттігімен ардақты. Халқымыз қайырымды- мейірімді жанды «адамгершілігі мол адам» деп дәріптеген. Қайырымды-мейірімді жан – өзгелерді, басқа адамдарды ойлап, соларға қол ұшын беруші жан. Ал, адамдардың қамын жеу дегеніміз адамгершілікке келіп саяды. Адамгершілік – адамның рухани арқауы.


Жақында аталмыш оқу орнында Елбасы Нұрсұлтан Назарбаевтың «Рухани жаңғыру» мақаласына орай «Имандылық – адамгершілік кепілі&raqu.  Семейдегі Қазақстан Инновациялық Академиясы білікті маман, білімді студент даайындап, оқытуда үздіктердің қатарында көрініп келе жатқан беделді оқу орны. Жақында аталмыш оқу орнында Елбасы Нұрсұлтан Назарбаевтың «Рухани жаңғыру» мақаласына орай «Имандылық – адамгершілік кепілі» атты дөңгелек үстел ұйымдастырды.


Адамгершілік - адам бойындағы ең асыл қасиет және адамзат баласының ең жоғарғы мақсатына бағытталады. Бұл қасиет адамды мейірімділікке, Отанын, елін, отбасын сүюге үйретеді. Егер адамда адамгершілік қасиет болмаса, ол адам өз - өзін сыйламайды. Рухани - адамгершілік тәрбиесі - өзіндік сананы дамытуға жағдай жасауды, жеке тұлғаның


Тәрбие мен оқытудағы адамгершілікке бағытталған идеалдар құндылықтар деп қарастырылады. Оларға: шындық, қайырымдылық, тұлға, бостандық, махаббат, шығармашылық және т.б. жатады. Құндылықтар идеалдарды қабылдау немесе қабылдамау сезімі арқылы айқындалып, ақыл-ой, сана арқылы қабылданады, құрметтеу, қошаметтеу, қабылдау тәрізді ұмтылысты білдіреді.

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

мой чароўны беларускі край сачыненне

мой чароўны беларускі край сачыненне Любоўю да нашай зямлi, да роднай прыроды поўняцца многiя i многiя радкi з тых вершаў, што прысылаюцца ў рэдакцыю “Народнай газеты”. Чароўны край — Уздзеншчына Таму i не дзiўна, што Лiза Лiпай iмкнецца знайсцi ў сваiм сэрцайку самыя тонкiя i трапяткiя пачуццi, каб праз iх выказаць сваю замiлаванасць i адданасць роднай старонцы. I ў гэтым узорам i прыкладам ёй бачыцца вялiкая Паэзiя нашых песняроў — Янкi Купалы i Якуба Коласа, чые 125-гадовыя юбiлеi з дня нараджэння ўся наша Беларусь будзе адзначаць у гэтым годзе. Сама ж Лiза вучыцца ў 6 “А” класе ўздзенскай сярэдняй школы N 1, а да таго яшчэ чароўны - чудесный. бацькаўшчына - родина, отечество. Упражнения. 1. Обратите внимание на построение этих довольно обычных в речевом общении вопросительных предложений и на их лексико грамматические средства в белорусском языке. Используйте их при построении более развернутых и содержательных вопросительных предложений (или при переводе): Пра што гаворка? Помнік ...

гдз беларуская літаратура 6 класс

гдз беларуская літаратура 6 класс 6 клас. Рабочы сшытак Наталья Михнович в Минске, Гродно, Бресте, Витебске, Гомеле, Могилеве, Бобруйске, Пинске, Полоцке с доставкой почтой по всей Беларуси. можно в интернет-магазине OZ.by.  Добавить В избранное В избранном. Беларуская літаратура. 6 клас. Рабочы сшытак. № 10555187. Вучэбны дапаможнік для 6 класа устаноў агульная сярэдняй адукацыі з беларускай і рускай мовамі навучання. Дапаможнік выпушчаны Навукова-метадычнай установай «Нацыянальны інстытут адукацыі» Мiнiстэрства адукацыi Рэспублiкi Беларусь. Дапушчана Міністэрствам адукацыі Рэспублікі Беларусь. Калі спасылка не працуе ці яе няма, калі ласка, выдзеліце назву кнігі і націсніце Ctrl+Enter. Дзякуй! 0 0 голас. Article Rating. ГДЗ та підручники. Головна. ГДЗ. 4 клас. 5 клас. 6 клас. 7 клас.  Название: Беларуская літаратура. Учебник для 6 класса Автор: Бельскі А.І. Страниц: 321 Издательство: Нац.інстытут адукацыі Год издания: 2010. World news. Loading Copyright © 2020. Хостинг від uCoz. Реко...

8 сынып казак тілі мектеп баспасы

8 сынып казак тілі мектеп баспасы Қазақ тілі мен әдебиеті: Бәйшешек. 8-сынып. Оқулық. 2-бөлім. Ф.Ш. Оразбаева, Ж.Т. Дәулетбекова, Р.С. Рахметова, А.Қ. Рауандина, Б.Қ. Мукеева. Қазақ тілінен басқа тілде оқытатын 11 жылдық жалпы білім беретін мектептің 8-сыныбына арналған. Подробнее Қазақ тілі мен әдебиеті: Бәйшешек. 8-сынып. Оқулық. 1-бөлім. Ф.Ш. Оразбаева, Ж.Т. Дәулетбекова, Р.С. Рахметова, А.Қ. Рауандина, Б.Қ. Мукеева.  Қазақ тілінен басқа тілде оқытатын 11 жылдық жалпы білім беретін мектептің 2-сыныбына арналған (жаңартылған білім мазмұны негізінде өңделіп қайта жасалған). / Ф. Ш. Оразбаева, Ж. Т. Дәулетбекова, А. Қ. Рауандина және т. б. — Алматы: Көкжиек-Горизонт, 2017. — 40 б. Қазақ тілі пәнінен тақырыптық - күнтізбелік жоспар.7 сынып. Т.Артыкова., Б.Немеренова «Атамұра» 2007 жыл. Қазақ тілі пәнінен тақырыптық-күнтізбелік жоспар 8 –сынып Авторы Т.Артықова. Қазақ тілі пәнінен тақырыптық-күнтізбелік жоспар. 6 сынып 1 тоқсан (45 сағат). Қазақ тілі пәнінен тақырыптық-күнтізбелік жоспар...