мектеп о ушыларымен ж ргізілетін т зету-дамыту ж мыстары
Әдістемелік ұсыным мектепке дейінгі ұйым қызметкерлері мен ата-аналарға арналған. Міндеттері: - балаларды жан-жақты және үйлесімді ерте жастан дамыту үшін жағдайлар жасау және оның мектепке дейінгі жаспен сабақтастығы; - балаларды ерте жастан дамытуға арналған заттық-дамытушы ортаны ұйымдастырудың педагогикалық барысын формалармен және әдістермен жетілдіру; - аталған бағыт бойынша жұмыстарды ұйымдастыруда түрлі үлгілерді жасауға мүмкіндік беру, педагогтардың шығармашылық әл-ауқатын жетілдіру.
1917-1941 ж.ж.кеңес мектебі мен педагогикасы. Мектептің революциялық қайта құрылуы және алғашқы қадамдары. Халық ағарту ісінің барлық жүйесін қайта құру революцияның алғашқы күндерінен басталады. 1917 жылы 9 қарашадағы декрет бойынша, Ағарту ісінің мемлекеттік комиссиясы ұйымдасты, ол негізінен халыққа білім берудің жаңа жүйесін құрудың негіздерін талдаумен айналысты. Халық ағарту комиссары А.В.Луначарский (1875-1933) жұртшылыққа мұғалімлерге және оқушыларға үндеу тастады.
мектептегі үлгермеу; мінез-құлық мәселелері мен қарым-қатынас қиындықтары; эмоциялық-тұлғалық мәселелер (қорқыныш, қобалжу, агрессивтілік). Алматы қаласында 18 арнайы білім беру мекемелері жұмыс жасауда, бұның ішінде (10 мектепке дейінгі арнайы мекемелер, 8 арнайы мектеп- интернаттары). 2017ж. «Алматы қалалық мүмкіндігі шектеулі балалардың қоғамға бейімдеу орталығы» коммуналдық мемлекеттік мекемесінің сайты www.special-child.kz ашылды. Бұл сайтта ата-аналар өздеріне керекті мәліметтер мен сұрақтарына жауап ала алады.
Қызметтік мінездемеде адамның кәсіби, іскерлік, тұлғалық қасиеттері мен оның белгілі бір жұмыс орнындағы еңбек өтіліне және сол қызметтегі. Бұл әрине, қызметкерге берілетін мінездеменің жалпылама үлгісі. Оған өзгертулер мен қосымша мәліметтер енгізуге болады. Мысалы, кәсіби қызметіне қатысы болмаса да, жұмыс барысында пайдаланатын қосымша дағдылары мен білімі. Көрнекі сурет: pxhere.com. Қызметкерге арналған мінездемеде келесі мәліметтер көрсетілуі тиіс: Жеке мәліметтер.
E. Кәсіптік мектеп. Жанұя мен қоғамдық ұйымдардың, мектептің бірлігін ұйымдастырудың орталығы. A. Жергілікті өкімет органдары. B. Мәдени орталықтар. C. Ата-аналар комитеті. D. Жалпы білім беретін мектеп пен кәсіби мектеп. E. Жергілікті атқарушы органдар. Жеке адамның психологиялық құрылымымен еркшеліктерінің қарастырылу жағы.
Мектеп жасына дейінгі балалардың байланыстырып сөйлеуін дамыту мәселесі бағдарламаға сай дидактикалық ұстанымдарды басшылыққа алып жүргізіледі. Әсіресе, баланы мектепке даярлауда олардың байланыстырып сөйлеуін, сөздік қорын байыту, өз ойларын басқару, түсіндіре білу жақтарына баса көңіл бөлінеді. Берілетін білім мен тәрбиелеу әр уақытта баланың өз ана тілі арқылы іске асады.
Психикалық дамуы тежелген оқушылардың сөздік қорын дамыту кезіндегі логопедиялық сабақтарда халық ауыз әдебиетінің үлгілерін қолданса, олардың сөйлеу тілін дамытуда және жеке дамуына ілгері әсерін тигізеді. Стандартты оқыту бағдарламасына сәйкес келетін негізгі лексикалық тақырыптар бойынша халық ауыз әдебиеті үлгілерін сұрыптап орын –орнымен қолдана алсақ, басқа тілден аударып немесе материал жоқ деген себептерге соқтықпай сабағымызды нәтижелі өткізуге болады.
· Білімділік: ХХғасырдың 1-жартысындағы Қазақстандағы білім беру мен мәдениеттің жалпы дамуы, ерекшелігі туралы мәлімет беру, мәдени құрылысты жан-жақты түсінуге жағдай туғызу. · Дамытушылық: мәдени құрылыс үрдісін түсіндіре отырып, оның басты ерекшеліктерін анықтай білу дағдыларын қалыптастыру, өз беттерінше шығармашылық әрекеттерін дамытуға жағдай жасау. · Тәрбиелік: мәдени құрылыстың дамуының басты ерекшеліктерін түсіндіре отырып, ұлтымыздың мәдени құндылықтарын құрметтеу сезімін оятуға жағдай жасау, ұлттық мәдениеттің ерекшеліктерін жете тануға көмектесу, қызығушылықтарын ояту. Сабақтың тү
Жүргізілген кеңестер мен әңгімелер перспективалық, күнтізбелік-тақырыптық жоспарлау. Жас маманға мектеп әкімшілігі мен педагог-тәлімгердің теориялық білімді жүзеге асыру сұрақтарында, кәсіби шеберлігін арттыруға көмек көрсетілді. Келесі оқу жылына қойылатын міндеттер: • жас педагог құзыреттілігін дамыту мәселелері бойынша зияткерлік және шығармашылық әлеуетін сабақтарында жұмыс істеу. • зерттеу және тәжірибелік қолдану тиімді әдістерін бағыттау, оқушылармен жұмыс істеу деңгейі әртүрлі ынталандыру қамтамасыз ету; оқушылардың бүкіл сабақ бойы рефлексия мен өзін-өзі бақылау.
Инфоурок › Начальные классы ›Статьи›Баяндама: Бастауыш сынып оқушыларымен жүргізілетін тіл дамыту жұмыстары. Баяндама: Бастауыш сынып оқушыларымен жүргізілетін тіл дамыту жұмыстары. Скачать материал. библиотека материалов.
Танымдық процесстерін дамыту. Көрнекілігі: демонстрациялау материалдары - жемістердің бейнесі көрсетілген муляждар, бірдей жемістердің бейнесі салынған суреттер; конвертке салынған таратпалы cypeттi картиналар. Ұйымдастыру кезеңі. ?леуметтік педагогты? ата – анамен ж?ргізілетін ж?мыстары. Презентация по психологию на тему Гипербелсенді баламен ж?мыс. А?ылшын тілі саба?ында о?ушыларды? ауызекі с?йлеу да?дыларын ?алыптастыру жолында?ы тіл дамыту ж?мыстары. «Математика саба?ында бастауыш сынып о?ушыларын ы? логикалы? ойлау ж?не есептеу да?дыларын дамыту Б С Бастауыш…
МЕКТЕП ЖАСЫНА ДЕЙІНГІ БАЛАЛАРДЫҢ ТІЛІН ДАМЫТУДЫҢ ӘДІСТЕМЕЛІК ЖОЛДАРЫ. Оқытуды ұйымдастыру түрлері мен жұмыс тәртібі. Үйрету іс-әрекетін ұйымдастырудың жетекші түрі – топпен жұмыс істеу болып табылады. Топтардың толымдылығы – 8-12 адамнан артық болмау керек. Тілдің үштұғырлығын дамыту бойынша ұйымдастырылған оқу іс-әрекеттері 4-5 жастағы балаларға - аптасына 1 рет, ұзақтығы 20-25 минуттан, ал 5-6 жастағы балаларға - аптасына 2 рет, ұзақтығы 25-30 минуттан жүргізіледі.
Сангулова Анар Еркінқызы, Педагог-психолог, «Дзержинск орта мектебі» КММ, «Алакөл аудандық білім бөлімі» мемлекеттік мекемесі, Тоқжайлау ауылы, Алакөл ауданы Алматы облысы. Қазіргі жас ұрпақтардың – болашақтағы еліміздің ертеңі болып табылатын балалардың сана-сезімін, мінез-құлығын, ақыл-ойын дамыту үшін өзін-өзі басқаруды нығайтып, ұжымдық шығармашылық істерге дағдыландырудың тәлім-тәрбиелік маңызы үлкен. Бүгінгі күнде қоғамды алаңдатып отырған өзекті мәселелердің бірі- тәрбиесі қиын балалардың көбеюі. Сонымен, тәрбиесі қиын бала дегеніміз не? Оларды неге қиын деп атаймыз? Педагогикалық тәрби
Педагогикалық тәжірибеге сүйене келсек, мектеп жасына дейінгі балалардың көбінде сөйлеу дамуында атап айтқанда дыбыс айтылуының бұзылуы, тұтығу және жалпы сөз қорының жетіспеушілігі кемістіктері кездеседі. Тіл-қарым-қатынас. Қоршаған ортаны танып, білу құралы. Өзімізге белгілі біздің тіліміз екі міндетті атқарады. Біріншісі адам мен адамды өзара қатыстыру, байланыстыру құралы ретінде қолданылса, екіншісі айтайын деген ойларын бір-біріне жеткізіп түсінісу үшін қолданылады. Онсыз адамдар ұйымдасқан түрде бірігіп тіршілік жасай алмас еді, табиғаттың күшіне қарсы күресе алмас еді. «Тіл –халықтың е
Мектепке дейінгі тәрбие бағдарламаларына арналған жалпыға міндетті стандарт. "Коммуникация" білім беру саласы балалар әрекетінің әртүрлі нысандары мен түрлерінде ауызша және байланыстырып сөйлеуді, шығармашылық сөйлеу әрекетін дамытуды; тілдің дыбыстық мәдениетін тәрбиелеуді; белсенді сөздікті байытуды, тілдің грамматикалық жағын қалыптастыруды, балалар әдебиетімен таныстықты дамытуды, мәнерлеп оқуды және мазмұндауды; мемлекеттік, орыс, ағылшын және басқа тілдерді дамытуды қамтиды. "Коммуникация" білім беру саласының мазмұны ересектермен және балалармен еркін араласу дағдыларын дамытуға; зейінділікке, сөйлеуге, балалар әдебиетіне қызықтыруға бағытта
Осы орайда ауыл мектебінің бүгінгі бет–бейнесін жаңа қырынан көрсетіп келе жатқан «Т.Ізтілеуов атындағы №29 қазақ орта мектебі» мемлекеттік мекемесі Қызылорда облысы, Қармақшы ауданы, Тұрмағамбет ауылының орталығында орналасқан. Мектептің алғашқы ірге тасын 1921 жылы Көктөбе деген жерде қаланып, 1925 жылы сауат ашу мектебі ашылып, қарасөздің хас шебері, дүлдүл ақын Тұрмағамбет алғаш рет шәкірттерге төте араб әрпімен дәріс берді.
«Бекітемін» №3 мектепинтернат директоры Нәлібаева Л. М. Мұғалім жүргізетін дамыту жұмысы және қоғамдастық жоспары Кәсіби қоғамдастықтың мақсаты: Мектептегі ортақ проблемаларды шешу, мектеп аясында және мектептер Қоғамдастық құрамы: әр түрлі санаттағы 9 мұғалім Ұйымдастырушы топ :1 мектеп әкімшілігінен – оқу ісі меңгерушісі, 1 І деңгей мұғалімі, 1ІІ деңгей мұғалімі және өзім.Бұл топтың міндеті қоғамдастық жоспарында көрсетілген шаралардың орындалуын басқарып, бақылайды Дамытушы топ: 2 ІІІ деңгей мұғалімдері, жас мамандар.
Мемлекет тарапынан шағын жинақты мектептерді дамыту мен оның жұмыс жүйесінің назарға алынуы, қолдау көрсетілуі – еліміздің рухани-мәдени ошағына айналған ауыл мектебін сақтап қалуға қосқан үлес деуге болады. Пайдаланылған әдебиеттер: Ғылыми-әдістемелік «Ұстаз» журналының қосымшасы №1, 2012 ж. «Қазақстан мектебі» журналы, №10, 2015 ж. «Қазақстан мектебі» журналы, №11, 2015 ж. «Қазақстан мектебі» журналы, №10, 2012 ж. «Қазақстан мектебі» журналы, №11, 2013 ж. Қазақстан Республикасында білім беруді дамытудың 2011-2020 жылдарға арналған мемлекеттік бағдарламасы. Пікірлер.
т.б. еңбектерін жеке тұлғаны дамыту мәселесінін теориясы мен практикасына қосқан зор үлесі деп білеміз. Осы ғалымдардың еңбектеріне , осы ғылыми тұжырымдама, пікірлерін оқи отырып ойымызда мынадай сұрақтар туындап мазалады: Шығармашылық қабілет деген не? Қабілеттің шығармашылық деңгейге көтерілуі неге байланысты, оны қалаң жүзеге асыруға болады?
Ерте балалық кезде мектепке дейінгі балалардың, оқушылардың, жасөспірімдердің, ақыр аяғында ересектердің денсаулық дәрежесі қалыптасады. Бұл жаста ағзаның барлық қызметтері қалыптасады, ең алғашқы әлеуметтік байланыстар жүреді. Осы кезеңде жас балалар қолайсыз және әлеуметтік ықпалдарға халықтың ең сезімтал контингенті болып табылады.
2019 жылдың 11 маусымында «Өрлеу «БАҰО» АҚФ Алматы қаласы бойынша ПҚ БАИ «Ерекше білім беру қажеттілігі бар балаларды оқыту мен тәрбиелеудің заманауи тәсілдері». Казахстан к работе в условиях инклюзивного образования», «Тұран» университетінің “Психология” кафедрасының меңгерушісі, пс.ғ.к., доцент А. Қасымжанова «Кадровый потенциал как важный аспект развития нклюзивного образования», №74 ЖЖБМ инклюзивті білім берудегі әдіскері, «Психология» мамандығы бойынша әлеуметтік ғылымдар магистрі А. Юсупова «Вопросы подготовки педагогических кадров в Республике Казахстан к работе в условиях инклюзивного образования», Нұр-Сұлтан қаласы №52 мектеп-гимназиясының бастауыш сыныптар.
Бастауыш, орталау мектептер мен орта мектептердің жоғары сыныптарын нығайтуға баса көңіл бөлінді. Қазақ мектептерін дамытуға сол кездегі қазақ ғалымдары, мемлекет қайраткерлері, ақын-жазушылар белсене араласты. А.Байтұрсынұлы, Қ.Сәтбаев, С.Асфендияров, С.Сәдуақасов, Ғ.Мүсірепов, М.Дулатұлы, т.б. оқулықтар мен оқу-құралдарын жазды. С.Асфендияров. Қ.И.Сәтбаев.
Мектепке дейінгі тәрбие бағдарламаларына арналған жалпыға міндетті стандарт. "Коммуникация" білім беру саласы балалар әрекетінің әртүрлі нысандары мен түрлерінде ауызша және байланыстырып сөйлеуді, шығармашылық сөйлеу әрекетін дамытуды; тілдің дыбыстық мәдениетін тәрбиелеуді; белсенді сөздікті байытуды, тілдің грамматикалық жағын қалыптастыруды, балалар әдебиетімен таныстықты дамытуды, мәнерлеп оқуды және мазмұндауды; мемлекеттік, орыс, ағылшын және басқа тілдерді дамытуды қамтиды. "Коммуникация" білім беру саласының мазмұны ересектермен және балалармен еркін араласу дағдыларын дамытуға; зейінділікке, сөйлеуге, балалар әдебиетіне қызықтыруға бағытта
Дамыта оқытудық екі жүйесінің де оқу бағдарламалары, оқулықтары бар, олар Ресей мектептерінде кең қолданылуда. Көбіне бастауыш мектепте қолданылады. Дамыта оқыту принциптері орта және жоғары сыныптарға әлі кең түрде енгізілмей отыр. "Жақын даму аймағы" көрнекті кеңес психологы Л.Выготский (1896-1934) оқыту мен дамудық байланысын (О-Д) зерттеп, егер оқыту баланың өзекті даму аймағында жүрсе, онда ол баланы дамытпайды деді. Өзекті даму аймағы - баланың өз бетімен істей алатын жұмыстары. Ал ересектермен ынтымақтаса істей алатыны — жақын даму аймағы. Мысалы, баланың сөйлей алуы - актуаль
Өлкетану жұмыстарының мектепте жүргізілудің оқушыларды тәрбиелеудегі маңыздылығы. Рауан Ризуан. - 09.07.2019. Аңдатпа: Осы мақалада автор мектептегі өлкетану пәні білім беру мен тәрбиелеуді өмірмен байланыстыратын маңызды құрал екенін көрсетіп отыр. Өлкетану жұмыстар оқушыларды тәрбиелеудегі ерекшеліктері сипатталған.
мектеп жасына дейін анық байқалады. Оның негізгі белгілері: ойыншықтарға де-. ген қызығушылығының төмендігі, ойын. әрекетінің толық қалыптаспағандығы, құрбыларымен аз араласады, өз ойын. ашық айта алмайды, (экспрессивті. сөйлеу тілі дамымайды), тез шаршағыш керек. Коррекциялық түзету-дамыту. сабақтарының нәтижесінде ПДТ бала-. ларда басқа да ауытқушылықтардың. алдын алуға болады және ары қарай. дамуына мүмкіндік туғызатыны жөнінде. ата-аналарға кеңестер беру қажет. ПДТ.
Мектепке дешнп бшм беру уйымдары мен бшктшк арттыру оку орындарындагы аткарылып жаткан iс-шаралар мектепке дей-iнгi бшм беру жYЙесiнде сапалы кызмет етудi уйымдастыру мен болашак урпактыц жогары мэдениеттiлiгiн, шыгармашылык белсендiлiгiн, дербестiгiн, бэсекеге кабшет-тiлiгiн дамытуга багыт бередi жэне ез юь не деген жауапкершшгш арттырады деген сенiмдемiз. ПАЙДАЛАНЫЛГАН ЭДЕБИЕТТЕР: 1. Казакстан Республикасыныц Президент Нурсултан Назарбаевтыц «Нурлы жол - бо-лашакка бастар жол» атты Казакстан халкына Жолдауы караша 2014 ж. 2. Мектепке дешнп тэрбие мен окытудыц жалпыга мшдетп бшм беру стандарт
Балабақша. Баяндамалар, реферат. Мектепке дейінгі балалар. Баяндама.«Мектепке дейінгі ұйымдарда заттық-дамытушылық ортаны құру ерекшеліктері». Баяндама.«Мектепке дейінгі ұйымдарда заттық-дамытушылық ортаны құру ерекшеліктері». Материал туралы қысқаша түсінік. Заттық дамытушылық ортаны құру туралы баяндама.
Дамыту шығармашылық бұл кездейсоқтық емес. Ол шынайы толыққанды адами мүмкіндік. Л.С.Выготский, С.Л. Рубинштейн, Д.Б.Эльконин, және басқалардың зерттеулері көрсеткендей қабілет тек бала жаңа білімді меңгергенде ғана емес шығармашылық мүмкіндіктерін біліммен, тұлға ретінде өзін дамыту, қалыптастыру барысында оқу-тәрбие барысында анықталады. Даму жоспарында осы қасиетті ашуға ерекше көңіл бөлінуі керек. І Шығармашылық қабілетін дамыту мәселелерін теориялық шолу. Бұған дейінгі тәжірибе көрсеткендей қабілет арқылы психикалық үдерісте жаңа материалдарды қабылдау және тану танымдық тұрғыда іске асырылады. Қабілет тек адамға ғана тән.
Комментарии
Отправить комментарий